Bokiga sidor

Eftersom alla förmodligen har jullov nu och kan stanna uppe hela natten(och läsa bokbloggar), så tänkte jag tipsa om mina favorit boksidor/bloggar.
 
https://www.goodreads.com/
En sida där man kan samla sina lästa böcker och de man vill läsa. Man kan också bara surfa runt och hitta massa kul saker.
 
http://tonarsboken.blogspot.se/
Faktiskt den första bokbloggen jag någonsin läst. Såhär beskriver de sig själva:
Vi heter Elin och Hanna. Går tredje året på gymnaiset och älskar allt som har med ungdomsböcker att göra. Här hittar du boknyheter, intervjuer, recensioner, tankar och allt om ungdomsbokvärlden!
 
Också en utav mina tidigare upptäckter, massa böcker i precis min stil.
På den här bloggen skriver en 15-årig boknörd. Hon läser mest ungdomsböcker, så det är det bloggen handlar om.
 
Åh, denna bloggen är verkligen bra! Recensionerna är intressanta och man blir sugen på att läsa böckerna. Plus att tjejen som skriver verkar skön.
Jag är en tjej på femton år som (surprise, suprprise!) älskar böcker. Därför ville jag ha den här bloggen så att jag kunde skriva om vad jag läser och lite andra saker också :)
 
En ganska ny upptäckt tumblr blogg, med massa bra boktips.
Welcome to books&cupcakes, my cozy corner of the internet. Take an adventure with me as I read and review 50 books this year. Besides reviews, I'll be reblogging some gorgeous photography. I'm pretty nice so feel free to message me!
 
Också en tumblr blogg, med både boktips och roliga bilder.
Reviews, raves and rants about kick ass books for teens and young adults.

Kommentera här: