Nano vecka tre

Hur har den här veckan gått för er? För mig har det gått ganska segt och jag ligger fortfarande efter. Jag skriver ändå bara 30 000 ord, jag kan inte förstå människorna som redan har hunnit skriva 50 000, det hade jag aldrig klarat. Jag får typ panik bara av att tänka på det.  Just nu har jag 22500 ord och jag har skrivit 1500 idag,  lite senare tänker jag skriva 1500 till. Då kommer jag ligga 1000 ord över vad jag behöver, men nästa vecka ska jag bort flera dagar efter skolan och hinner jag inte skriva. Det hade varit lite surt att hamna efter så mycket att man inte vinner på grund utav att man inte hade tid. Då får man planera istället...
Jag är lite trött på min kära lilla historia nu om man säger så, nu är det liksom prokrastinering on high level. Har börjat kolla på två nya serier den här veckan bara liksom, kanske inte något man borde göra när man har en nano att skriva på. Men jag ligger i alla fall hyfsat i takt och nu ska jag gå och skriva resten så jag ligger helt i takt. Nu vinner vi detta!

Kommentera här: