Månadsuppdatering: September

Lästa böcker: Sex stycken, ungefär så mycket jag brukar läsa alltså. Det är en av grejerna som är så bra med att ha en blogg, man får se på riktigt hur mycket man läser. Ändå har det känts som om jag har läst extremt lite den här månaden, men när man ser det såhär så är det ju inte så.
 
Antal sidor: 1531, det är ju ganska lite, men det är ju så det blir ibland.
 
Bra: Ibland bara måste man
Bättre: Pojken i randig pyjamas
Bäst: Bara ett barn
 
Den jag gillade minst:
Jag läste om Lex bok nu och då tyckte jag verkligen inte att den var lika bra som första gången. Jag blev så trött på att hon var så negativ hela tiden, det kändes inte som att historien fördes framåt liksom. Det var lite synd egentligen att jag läste om den för första gången gillade jag den väldigt mycket.
 
Lästa böcker:
Pojken i randig pyjamas
Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta
Ibland bara måste man
Pojken som sprang bort
Lex bok
Bara ett barn
 
Det känns faktiskt väldigt skönt att vara färdig med utmaningen. I slutet blev jag bara stressad av det, och så ska det ju inte kännas att läsa. Samtidigt var det väldigt roligt och jag blev sporrad till att fortsätta. Nu måste jag bara komma på något nytt mål, fast den här gången ska jag försöka komma på något roligare, som att läsa tio gula böcker eller något sånt:)

Kommentera här: