Planer för bokmässan

I år verkar det faktiskt inte vara så mycket jag speciellt vill gå på. Som det ser ut nu har jag lagt till max en grej per timma i min mässplanerare och jag lär ändå inte gå på alla dem. Men det är ju inte bara själva programmen som räknas utan minst lika viktigt är själva atmosfären. Jag älskar att komma in i mässan och kan gå flera varv och bara titta. Det ska verkligen bli superskoj. Jag var i Göteborg idag för jag har haft prao denna veckan så jag tog tåget hem och var man än såg så var det påsar från Bokmässan. Vad jag kunde se så hade Raben och Sjögren väldigt fina kassar ;)
Jag hade i alla fall tänkt ta mod till mig och gå på den bokälskarträffen som Anna på Bookshelf anordnar. Den börjar klockan två vid Bonnier Carlsens monter och alla som vill får komma. Här är en länk till hennes sida där man kan läsa mer om den http://bookshelf.blogg.se/
Sandra Beijer ska prata lite om sin bok också klockan 12:00 och det har jag verkligen verkligen bestämt mig för att gå på. Jag tycker att Sandra verkar vara en cool person och jag läser hennes blogg flera gånger i veckan.
Jag tycker faktiskt att det känns skönt att inte ha så mycket inplanerat, det finns ju så mycket att göra ändå. Hoppas vi syns där!

Kommentera här: