Månadsuppdatering: April

Antal lästa böcker:  7 stycken varav en som var omläsning och en som jag läst i skolan sedan i höstas, så den har jag bara läst typ 100 sidor i den här månaden, men den tog ju slut nu.
 
Antal sidor: 2246 så ungefär vad det brukar vara alltså, någon lite kortare och några lite längre. 
 
Bra: Dagboksanteckningar från ett källarhål
Bättre:Kanske är det allt du behöver veta
Bäst: Champion
 
Sämst:Jag tycker nog Beautiful Redemption inte var så bra som jag hade förväntat mig, den var väldigt utdragen och seg. Själva ploten kändes inte heller spännande. Egentligen var den väldigt bra, bara inte riktigt lika bra som de andra, och när det är så många böcker jämför man ju ganska hårt. 
 
Lästa böcker
Champion
Kanske är det allt du behöver veta
Vanishing girls
Beautiful Redemption
Nick och Norahs oändliga låtlista
Hanna Mendels chans
Dagboksanteckningar från ett källarhål

Jag har läst många fler böcker än vad jag trodde att jag hade gjort, det känns inte som jag har läst många alls. Det kan också bero på att jag har recenserat så få och varit ganska dålig på att blogga rent generellt... Men tänk att det snart är lov! Nästan bara en månad kvar ju, blir alldeles knäpp bara av att tänka så.
 

Kommentera här: