Just nu läser jag: Den utvalde

Efter att jag kom hem från Indien hade jag cirka jättemycket bokabstinens eftersom jag inte längre kunde läsa tio timmar om dagen... Jag hade inte heller några böcker kvar hemma vilket gjorde att jag så fort som jag kom till skolan rusade in på biblioteker och lånade första bästa bok. Vilket råkade vara Den utvalde av Lois Lowry, som jag inte hade någon aning om att det var den svenska översättningen av The Giver, som nyss (ganska i alla fall) blev film i USA. Den är i alla fall superbra och konstig än så länge och jag vill bara läsa hela hela tiden så det är ju ganska bra betyg om man säger så. Den har även väldigt fint omslag tycker jag. 
Här är trailern och nu kollade jag på den och blev ännu mer sugen på att läsa så nu måste jag nog göra det. 

Kommentera här: