Sommarens köpta böcker

Denna sommar har det blivit en massa köpta böcker, varav sju som jag inte har visat.
 
Det är Huckleberry Finn av Mark Twain, Emma av Jane Austen, 12 years a slave av Solomon Northup, En fest för livet av Ernest Hemingway, Ibland bara måste man av David Levithan, Nick och Norahs oändliga låtlista av Rachel Cohn och David Levithan och High Fidelity av Nick Hornby. Alla dessa sju köpte jag för typ 150 kronor, så det tyckte jag var ett väldigt bra pris. De flesta kostade tio kronor styck, förutom 12 years a slave som kostade ungefär 100 kronor tror jag. Ibland bara måste man och Nick och Norahs oändliga låtlista köpte jag helt nya för tio kronor när jag var i Falkenberg och den bokhandeln där hade utförsäljning. Den bokhandeln var för övrigt väldigt stor och fin tycker jag. Den ingick inte i någon kedja heller och sånt är alltid lite roligt. Nu ska jag bara läsa klart alla lånade böcker, sen kan jag sätta tänderna i dessa.... Det kommer säkert inte hända innan bokmässan, men ändå ;)

Kommentarer:

1 C:

Kul! ...att det finns någon mer som älskar att läsa mycket! Ha en bra dag! :D

Svar: Ja visst är det roligt! Detsamma :D
Emma Vidarsson

Kommentera här: