Månadsuppdatering: Januari

Antal lästa böcker: Nu har jag börjat skriva ned vad jag läser igen, och använder Goodreads till det. Appen är ju väldigt smidig att skriva in i direkt när man läst, så det är väldigt bra. Jag har i alla fall läst sex böcker, varav en på engelska.
 
Antal sidor: 1698, så ganska vanligt alltså. 
 
Bra: Himlen börjar här
Bättre: Historien om Leon
Bäst: Farlig förmåga 
 
Boken jag gillade minst: Den här månaden har det verkligen inte varit en enda dålig bok, bara massa bra hela tiden. Men om jag ska välja en så är det Vill ha dig så illa, för den var lite konstig tycker jag.
 
Lästa böcker
Himlen börjar här
Aristotles and dante discovers the universe
Prodigy
Vill ha dig så illa
Farlig förmåga
Historien om Leon: Schindlers yngsta arbetare

Den här månaden har verkligen varit bra när det gäller böcker, jag har nästan bara läst bra och ändå ganska många. Även om jag inte har läst så mycket i sträck så har jag läst varje dag hela månaden tror jag, och flera gånger har jag kanske råkat vara upp så där länge att man knappt orkar leva dagen efter...
 
 

Kommentarer:

1 Klara:

Himlen börjar här är bara så fin! :)

Svar: Ja verkligen! :)
Emma Vidarsson

Kommentera här: