Mina lov böcker

Här är lite böcker som jag har fått i julklapp och några som jag lånade på biblioteket. Egentligen hade jag tillräckligt, jag hade lånat fyra innan lovet och fått sex i julklapp, men jag råkade gå in på biblioteket igår… och kom ut med sex böcker till. Men jag kan ju fortsätta läsa efter lovet också, jag lär inte hinna med alla. Jag har läst tre än så länge, Barfota änglar, Insurgent och Låt vargarrna komma. Insurgent är dock inte med på bilderna. Jag blev precis färdig med Låt vargarna komma, och den var ju helt galet bra. Jag tyckte den var lite konstig i början men när jag väl kom in i den kunde jag inte släppa den. Men det kommer i alla fall en recension på den någon dag.
Här är böckerna jag fick i julklapp. Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran, Stad av aska av Cassandra Clare, Låt vargarna komma av Carol Rifka Brunt, Flykten från läger 14 av Blaine Harden, Little Bee av Chris Cleave och Barfota änglar av Linnea Willén.
Böckerna jag lånade på biblioteket är It's kind of a funny story av Ned Vizzini, På drift av Jack Kerouac, Stål av Silvia Avallone, Justin Case av Meg Rosoff, Den jag var av Meg Rosoff, Vid din sida av Anne Cassidy, Svarta vingar av David Almond och Söta pojkar är bara på låtsas av Moa Eriksson Sandberg.
Har ni några böcker ni hade tänkt läsa under lovet?

Kommentarer:

1 Astrid:

Jag höll på att köpa Svarta Vingar till dig i julklapp :O

Svar: Haha det är ju bra att du vet vad jag tycker om :)
Emma Vidarsson

Kommentera här: