Harry Potter

Idag fick jag Harry Potter och de vises sten i födelsedagspresent, så nu är jag beredd. Jag har liksom missat Harry Potter hysterin, men nu är jag jätte sugen på att läsa den. Den verkar ju himla mysig. När jag var yngre började jag läsa i den, men då blev jag för rädd och kunde inte fortsätta. Det är liksom till och med att jag tycker det är lite pinsamt när jag säger att jag inte läst Harry Potter, de är ju typ verkligen jätte kända och sån nörd som jag är borde jag ha gjort det. Men, nu ska jag gå och läsa i den och typ fangirla lite för mig själv (utan att jag ens har börjat läsa i den, fattar ni mina höga förväntningar )
 

Kommentarer:

1 Izze:

Mysigaste boken någonsin! :)

Svar: Ja, jag har alltid tänkt att den ska vara det, men aldrig tagit mig samman och läst den :)
Emma Vidarsson

Kommentera här: