Månadsuppdatering: Mars

Antal lästa böcker: Åtta stycken, så det är ju faktiskt väldigt bra. Jag har haft fullt upp med allt annat, så jag trodde verkligen inte att jag skulle hinna läsa åtta!
 
Antal sidor: 2404 så det tycker jag också är bra, det är ungefär 77 sidor om dagen.
 
Bra: Den utvalde
Bättre: Färgen på drömmar 
Bäst: Stjärnmärkt
 
Sämst: Berövad av Liz Coley är nog faktiskt den boken som jag hade högst förväntningar på, men också den som jag blev mest besviken på. Den kändes barnslig och så orealistisk för attt vara en bok som ändå handlar om ett så viktigt ämne. Det var väldigt tråkigt.
 
Lästa böcker
Den Utvalde
Paris Chérie: sådär säger folk, alltså
Strimmor av hopp
Färgen på drömmar
Berövad
100 steg från Paris till Bombay
Fjärde riket
Stjärnmärkt
 
Den här månaden har jag läst mycket och det har känts väldigt bra, dock har jag bloggat desto mindre. Men nationella proven har börjat och de plus allt annat blir så himla mycket. Och så har en teater jag är med i premiär nästa fredag och det har varit ganska intensivt med rep, men nu tror jag att det kommer bli bättre med uppdateringen. Förutom då att jag precis har lämnat in min dator på lagning...
 
 

Kommentarer:

1 Amanda:

Nej vad häftigt (och roligt) med teater! Har alltid önskat att jag kunde ta del av "den världen" men är värdelös på scen så det närmaste jag kommit är produktionsjobb med rekvisita på skolans musikal... :P Lycka till på fredag!


Svar: Ja det är väldigt roligt, samtidigt som man blir extremt frustrerad ibland. Man spenderar ju så mycket tid tillsammans att man blir alldeles galen ;) Tack så mycket iaf
Emma Vidarsson

Kommentera här: