Just nu läser jag: Prodigy

Häromdagen tog jag upp Prodigy igen efter att den har fått vila ett tag, nämligen sedan slutet av november om mitt lånekonto inte ljuger. När jag började läsa för längesedan var jag väldigt taggad och tänkte att det skulle bli jättekul, men så blev det inte riktigt... Jag tyckte inte alls att den var lika bra som Legend och allt var bara dåligt ungfär. Men så hade jag inget att läsa och hittade den (efter att ha lånat om den ett antal gånger...) och bestämde mig att ge den en andra chans. Och det var den verkligen värd, jag har läst ungefär halva och nu tycker jag att den är väldigt bra. Dock stör jag mig på det lilla triangeldramat, även om det egentligen är ganska logiskt. Hennes nya verkar jätte spännande också, även om det är lite samma tema så känns den annorlunda :)
 

Kommentera här: