Månadsuppdatering: Februari

Antal lästa böcker: Nio tror jag, så det är jag väldigt nöjd med.
 
Antal sidor: 2682, jag läste ganska mycket i Indien om man säger så...
 
Bra: Flykten från läger 14, eftersom jag aldrig läst om något liknande och hade ingen aning om hur det var i Nordkorea.
Bättre: Den store Gatsby, visst den var väl ganska tråkig, men ändå fångade den mig och jag gillar den.
Bäst: Isla and the happily ever after. Så. Bra. Det känns liksom tomt nu när man inte har serien kvar och trots allt har jag liksom dragit ut på det, men nu är det sluuuuuut. nej bara.
 
Sämst: Mary Jones historia,  jag störde mig fruktansvärt på språket. Hela tiden blandades och utskrivet och & tecknet. Det var även väldigt många och överallt som gjorde att jag kom bort mig lite, det blir lite konstigt att läsa då. Dock var historien väldigt väldigt bra, så läs den ändå.
 
Lästa böcker
Sommarboken av Emylia Hall
Emma 
Svensk synd
Enders spel
Isla and the happily ever after
Mary Jones historia
Den store Gatsby
Flykten från läger 14
Dogboy är död (När jag var yngre älskade jag Alex Dogboy så var bara tvungen att läsa denna novellsamling, som förövrigt var mycket bra)
 
Nu är jag hemma från Indien och har jetlaggat mig färdigt! Jag kom hem i måndags men har varit helt borta hela veckan och gått och lagt mig supertidigt, så har mest haft fullt upp med att överleva. Den här månaden har i alla fall varit väldigt bra, jag har läst många böcker, och framförallt, många hyllvärmare. Det är ju perfekt att läsa när man är på semester, jag vågar i alla fall inte ta med mig låneböcker för det är så lätt att typ tappa de i vatten... Det är bara tre böcker som jag har lånat så det känns verkligen skönt, för man får lite skuldkänslor när man inte läser böcker man köpt. Det får i alla fall jag. 

Kommentera här: