Ett tag sedan

Livet blev lite överväldigande ett tag och bloggen och jag gick inte riktigt ihop, inte vet jag om det kommer göra det nu heller, men en kan ju åtminstone ge det en chans till. Luften har ju hunnit bli krispig och enklare att andas. 
 
Men i alla fall, medan jag inte har skrivit här har jag läst en massa, verkligen en massa. Har läst de tre första delarna i Imorgon när kriget kom serien, de tre första delarna i Vampire Academy serien och 1984. Sen har det säkert blivit lite till, men de kan jag inte komma på just nu. Skrivit har jag inte gjort så mycket, men nu känns det ändå rätt bra. Är det någon som ska på bokmässan? Jag ska försöka hinna dit en sväng på lördagen, det är min plan i alla fall, och på kvällen är det José Gonzalez på Liseberg så jag ska ändå in till Göteborg. Om jag går på lördagen hade jag i alla fall tänkt gå på träffen som Anna från Bookshelf anordnar, jag gick dit förra året med och det var väldans fint. Dock lite läskigt med alla människor, så svårt att prata med nytt folk. Men kul att se människorna bakom bloggarna. 

Kommentera här: